Питання та відповіді
Чи справді можна змінити Постачальника електричної енергії?
Так. Згідно із змінами в законодавстві, з початку 2019 року від функцій обленерго було відокремлено постачання електричної енергії кінцевим споживачам, що дало можливість Споживачам самостійно обирати Постачальника.
З чого складається ціна на електричну енергію?
Ціна електричної енергії, яку називають Постачальники, включає в собі закупку електричної енергії на всіх сегментах роздрібного ринку електричної енергії, а саме РДН (Ринок на добу наперед), ВДР (внутрішньодобовий ринок), БР (балансуючий ринок) та ринок ДД (двосторонніх договорів) та тарифу передачі. Споживач може самостійно сплачувати Оператору системи розподілу (ОСР) за послуги розподілу чи обрати відповідну Комерційну пропозицію на нашому сайту та сплачувати послуги розподілу через Постачальника. Тарифи послуг передачі та розподілу встановлює Національна комісія що регулює діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Чи є можливість постачання електричної енергії за фіксованою ціною?
Так, ми можемо індивідуально для вас узгодити фіксовану ціну на певний період.
Від чого залежить розрахунок ціни?
Згідно з Постановою НКРЕКП №2118 від 28.12.2018., споживачів на вимірювальних площадках поділяють на дві групи – «А» та «Б». Відповідно до додатка до Тимчасового порядку, площадки вимірювання споживачів, що забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «а» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Якщо ця умова не виконана або споживач не визначив Оператора АСКОЕ або ППКО, то такі площадки вимірювання мають бути віднесені до групи «Б».
Відповідно, якщо Споживач відноситься до групи «А» Постачальник розраховує ціну відповідно до його погодинного графіку споживання.
Якщо Споживач відноситься до групи «Б» Постачальник розраховує ціну відповідно до погодинного графіку споживання, який після місяця споживання надає ОСР.
Який мінімальний об’єм постачання електричної енергії?
Мінімального значення об’єму постачання для нас немає. Ми не відмовляємо непобутовим споживачам із малим споживанням.
Як відбувається процес зміни Постачальника?
Процес зміни Постачальника починається з надання листа-повідомлення діючому Постачальнику про зміну постачальника. Такий лист потрібно подати за 21 день до початку постачання новим Постачальником. Наступним та фінальним етапом є заключення з ТОВ “РЕГІОН ПОСТАЧ-ГРУП” Договору на постачання електричної енергії та Заяви приєднання.
Як довго триває процедура зміни постачальника?
Максимальна тривалість процедури зміни Постачальника - 21 день.
Також для того щоб прискорити процедуру зміни Постачальника ми надаємо Споживачу повну консультацію щодо цього питання
Чи можливий індивідуальний графік платежів?
Так, ми можемо узгодити індивідуальний графік оплати
Чи повертаються кошти у випадку невикористання замовленого обсягу?
У разі переплати за поставлену електричну енергію сума переплати зараховується Постачальником в рахунок оплати за наступний розрахунковий період, або повертається Споживачу на його письмову вимогу протягом 10 - ти банківських днів на підставі підписаного Сторонами акту звірки взаєморозрахунків.
Що робити у випадку обмеження прав Споживача щодо зміни Постачальника?
Радимо негайно звертатися до Національної комісії що регулює діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)
Це єдиний дієвий метод щодо захисту своїх прав в сфері енергетики
Ми допоможемо Вам правильно сформувати запит та проконсультуємо щодо подальших дій.
Зверніться до нас через форму або зателефонуйте, якщо у Вас виникли додаткові запитання
Email
Name
Phone
Comments